Dunlop

Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Türkiye’de ilk HKS Logosunu kullanan Kurum

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

C:\Documents and Settings\KGur.VAL\Desktop\index_03.jpgÇankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Türkiye’de ilk HKS Logosunu kullanan Kurum

2011 yılı Hastane Kalite Standartları değerlendirmesinde yüksek puanı alan Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Hizmet Kalite Standartları Logosunu kullanan ilk kurum oldu.

Sağlık Bakanlığı’nın başlattığı Sağlık Kurumlarına yapılan çapraz değerlendirmeler sonucu verilecek olan Hizmet Kalite Belgesi Logosu, Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Dt. İbrahim Coşkuner’e, Tedavi Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Dr.Hasan Güler tarafından tebrik maili atılarak HKS Logosunu kullanan ilk Kurum olduğu bildirilerek tebrik edildi.

Bu durumu ilk olarak Valimiz Vahdettin Özcan ile paylaşan Başhekim Coşkuner, Bakanlık tarafından Hizmet Kalite Belgelerinin önümüzdeki günlerde dağıtılacağını, Hizmet Kalite Logosunu www.cankiriadsm.gov.trBunu genel olarak +1’lediniz. Geri al

/ adresli resmi internet sitelerinde ve belgelerinde kullanmaya başladıklarını bildirdi.

Vali Vahdettin Özcan, yapılan değerlendirme sonucunda yüksek puanı alarak Türkiye’de bu logoyu ilk kullanmaya izin verilen kurumun İlimizde olması nedeniyle memnuniyet duyduğunu belirterek,  Başhekim Coşkuner ve ekibini tebrik ettiğini belirtti.

Sağlık Bakanlığı tarafından sağlık hizmetleri süreç ve sonuçlarının değerlendirilmesine yönelik başlatılan belgelendirme sureci ile Ülkemizde sağlık hizmeti sunan Bakanlığa bağlı hastaneler, üniversite hastaneleri, vakıf hastaneleri, belediye hastaneleri, özel hastaneler ve askeri hastanelerin Bakanlıkça belirlenen standartları karşılama düzeylerine göre “Hizmet Kalite Belgesi” alabilmelerinin önü açılmış ve verilen sağlık hizmetleri ile ilgili bir standart ve uygulama birliğine doğru bir adım atılmış olup;  bu çerçevede sağlık kurumlarının üç yılı aşkın bir süredir kurumsal performans çalışmaları değerlendirilmektedir. Bu değerlendirmeler ilk aşamada öz değerlendirme şeklinde, sonra ise Sağlık Müdürlükleri İl Performans ve Kalite Koordinatörleri tarafından, daha sonra da sağlık kurumlarının farklı illerden belirlenen değerlendiriciler tarafından yapılması suretiyle kurumlarda iyi uygulama örneklerinin paylaşılması, hizmet sunum kalitesinin artırılması ve hizmet sunumuna katkı sağlamak üzere değerlendiricilerin bilgi ve deneyimlerini aktarmasının sağlanması amacıyla çapraz değerlendirme uygulaması başlatılmış ve bu yıl Hizmet Kalite Belgesi almaya hak kazanan Kurumlara belgeleri verilecektir.